Au trecut nu mai putin de 18 ani de la prima imagine prin care Yahoo si-a asociat brandul. Incepand din 4 septembrie gigantul online va avea o noua marca . Noul design logo va pastra culoarea violet si semnul exclamarii de la final, semn care face diferenta fata de celelalte companii.
Pentru aceasta alegere, compania va prezenta, timp de 1 luna diferite variante ale noii sigle pe homepage si, in functie de feedback-ul primit, va alege un nou logo la final.
1 Comment
Din pacate, nu logo-ul este problema lor, ci calitatea serviciilor si inaccesibilitatea lor.
Mailul de la ei este nelimitat ca si spatiu, dar uneori nu functioneaza si stiu cateva cazuri in care au fost sterse. Plus ca nu ofera atatea servicii precum gmail.
Stiati ca Yahoo ofera servicii de gazduire? Nu? E ok sa nu stiti, pentru ca nu au promovat deloc asta. Stiu ca ofera spatiu si banda „nelimitate”, dar nu am inteles alte facilitat: php? mysql? apache? cpanel?
Vrei reclama in Yahoo? Costa 2500 de euro/campanie, bugetul minim. In Romania, trebuie sa iei legatura cu o anumita firma. E drept, in banii astia ai o foarte mare expunere: yahoo messenger, mail, cautari, paginile Yahoo, etc, totul la pachet. Merita banii, dar 2500 euo e cam mult pentru marea masa de consumatori de publicitate. Isi permit numai anumiti clienti asemenea bugete, de aceea vedem numai firme mari din ro pe yahoo.
Poate de-asta stau cam prost cu banii comparativ cu Google.