Vanzarea in mediul online, aplica un principiu asemnator cu vanzarea din mediul fizic. Singura diferenta consta in faptul ca nu exista un spatiu real in care se expune marfa. Un magazin virtual nu are vitrine si nici rafturi, locurile lor sunt luate de pagini cu text si imagini.
In magazinul online poate sa intre orice client din lume, deplasarea lui pana la “usa” magazinului constand intr-un singur clic. Cu un singur clic, vizitatorul poate, de asemeni, sa plece la un alt magazin online.

- aveti posibilitatea sa intrati pe piete noi (deoarece magazinele online realizare de firma noastra de web design permit rularea in mai multe limbi de circulatie internationala, veti putea vinde atat clientilor care vorbesc romana, dar si clientilor care cunosc engleza, franceza, spaniola, italiana etc.);
- dispuneti de mijlocul de a realize statistici, de a afisa oferte non-stop, de a genera venituri din publicitate;
- reusiti sa incasati banii electronic: prin sms, prin card, transfer bancar etc.

Magazinele online se adreseaza acelui segment de clienti care nu au timpul necesar pentru a vizita toate magazinele ce pun la vanzare produsul dorit, care sunt sedentari sau care nu au posibilitatea de ajunge in magazinul dorit (nu sunt din orasul sau tara respectiva).
Chiar daca pentru multi dintre noi este de necrezut faptul ca, in viitorul apropiat, comertul electronic va reprezenta principalul mijloc prin care oamenii isi vor efectua cumparaturile, realitatea este aceasta: trebuie investit cat mai repede intr-un magazin online; maine poate fi prea tarziu !
