Ceasul de mii de euro care nici macar nu afiseaza ora
01/04/2016
HTC 10 urmeaza sa se lanseze
05/04/2016

Samsung isi imbunatateste un serviciu

Samsung ofera consiliere clientilor chiar si la distanta. Cu alte cuvinte, exista un serviciu oferit de compania Samsung prin care ajuta utilizatorii dispozitivelor sale in cazul in care au o problema. Serviciul nu este nou si se numeste Samsung+, insa noutatea vine in noul mod in care se poate realiza comunicarea dintre utilizator si reprezentantul Samsung. Daca pana acum comunicare se realiza prin intermediul mesajelor text si de tip voce, inovatia cu care surpinde compania este data de apelurile video, dar si de posibilitatea de a controla dispozitivul de la disnta de catre reprezentatul organizatiei.

Asadar, daca erau utilizatori care intampinau dificultati in a executa pasii in consiliere si rezolvarea problemelor, de data aceasta exista functia “Assist”, care permite controlul asupra smartphone-ului. Aceasta functie poate fi folosita cu succes de catre utilizatori mai putin obisnuiti cu smartphone-urile, in cazul in care au incredere ca Samsung nu le va incalca intimitatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *