TAG Heuer se adapteaza la tendinte si lanseaza un smartwatch
11/11/2015
Orange ofera solutii pentru proiectul caselor inteligente
11/11/2015

LG lanseaza un singur produs cu doua nume diferite

LG atrage atentia cu un nou mod de promovare a celui mai recent produs al sau. Compania a adoptat o strategie de marketing ceva mai diferita si mai putin intalnita, lansand un produs in tari diferite cu nume diferite. Este vorba despre LG Class care a fost lansat in Coreea de Sud, iar in Europa a fost lansat acelasi smartphone sub denumire de LG Zero.

Smartphone-ul are un ecran HD de 5 inchi foloseste procesorul Snapdragon 410 cu patru nuclee ce ruleaza la frecventa de 1,2GHz iar alte specificatii mai includ 1,5GB capacitate a memoriei RAM si 16GB spatiu intern de stocare. Camera principala este de 13 megapixeli, in timp ce camera secundara are un senzor de 8MP. Dispozitivul are un pret recomandat de aproximativ 300 Euro.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *