Cum sa ai mai multi vizitatori pe site in 7 pasi

Ce este Voice Search ?
18/08/2012
Cel mai vechi site din lume
28/08/2012

Cum sa ai mai multi vizitatori pe site in 7 pasi

Multi cauta formula ideala, softuri si parasofturi pentru a atrage trafic, din varii motive: publicitate pe site, buget atras din adsense etc. Este simplu sa ai trafic pe siteul tau 🙂 Usor de spus, dar nu la fel de usor de realizat. Truman Hedding, fondatorul serviciului de design web TruInteractive, pare insa sa fi gasit formula perfecta pentru a face site-urile atractive. In ultimul timp, acesta a constatat ca in realizarea unui website intervin aceleasi greseli. Indiferent de domeniul de activitate, se remarca greseli asemnatoare care ii determina pe vizitatori sa navigheze in alta parte. Drept urmare, Truman a alcatuit o lista cu 7 pasi ce trebuie urmat pentru a realiza un site cat mai atractiv:

1. Pasul nr. 1: Realizare site cu design atragator

Prima impresie conteaza enorm. Indiferent de cat de bune sunt serviciile companei, daca site-ul nu arata bine din punct de vedere estetic, oamenii nu vor zabovi asupra lui. Neprofesionalismul este, de asemenea, asociat cu designul necorespunzator al site-urilor. Principalul motiv pentru care exista astfel de site-uri este lipsa prioritatilor sau a resurselor.

2. Pasul nr 2 arata ca: Designul trebuie sa fie asemnator cu domeniul de activitate

Un design reusit este necesar, dar nu si suficient. Aspectul site-ului web trebuie sa coincida cu domeniul de activitate al companiei, cu produsle si serviciile sale. De exemplu, daca site-ul este dedicat platii taxelor e nevoie de un continut structurat, modern, curat, culori puternice si imagini profesionale, iar daca acesta vizeaza activitati care pot fi efectuate de la domiciliu, site-ul poate avea pagini web ample, font-uri de mari dimensiuni si elemente de clip art.

3.  Trebuie sa va structurati informatia siteului

Vizitatorii de pe net va viziteaza site-ul pentru un anumit motiv. In plus, sunt niste rasfatati care vor sa stie imediat cine sunteti, ce aveti de oferit, de ce sunteti mai buni decat altii si cine va sunt partenerii. Acest lucru se va intampla, bineinteles daca siteul este optimizat. Optimizarea unui site este relevanta si cu informatia de care au nevoie, iar daca nu o gasesc, renunta cu usurinta. Drept urmare, site-ul tau trebuie sa fie bine structurat simplu, aerisit si usor de utilizat.

4. Trebuie sa evitati reclamele care acopera toata pagina

Este foarte important sa evitati interstitialele, acele pagini care acopera intreaga pagina web si apar inainte de cea dorita. Nu este indicat sa folositi astfel de reclame , intrucat enerveaza si rar dau rezultate. De cele mai multe ori, ele afecteaza numarul de vizite pe site, indiferent de dimensiunea brandului. Asta pentru ca utilizatorii nu vor sa fie agresati cu reclame.

5.  Pasul 5 se orienteza spre profit. Trebuie sa profitati de asa-numitele harti termice

Hartile termice ii ajuta pe antreprenori sa scoata in evidenta acele zone din cadrul site-ului care pot atrage cel mai mult utilizatorii. In acest sens,Truman foloseste o forma de Heat Map capabila sa inregistreze numarul de miscari ale mouse-ului per vizitator, in format video, avand astfel acces la informatii deosebit de importante despre clientii sai si preferintele lor. In functie de aceste preferinte puteti reoganiza informatia pe website in asa fel incat sa aiba impact maxim.

6. Incercati sa evitati solicitarea de inregistrare automata

Nu este indicat sa le solicitati vizitatorilor sa se inregistreze pe site-ul vostru inainte sa vada continutul; aduce a reclama agasanta. Exista alte alternative pentru a-i determina sa se inregistreze. Puteti, de exemplu, include o optiune de inregistrare in alta zona a site-ului. Singura situatie in care poti solicita direct inregistrarea este atunci cand oferiti un serviciu de negasit in alta parte.

7. Folositi FAQ (Frequently Asked Questions)

Indiferent de cat de bun este site-ul vostru, oamenii tot vor avea intrebari de pus. De orice fel. Asa ca includeti o sectiune cu cele mai frecvente intrebari si raspunsurile aferente. Exista trei motive pentru a face asta: 1) Cu totii avem intrebari; 2) Pagina de FAQ de pe site-ul clientilor este in topul cinci al celor mai accesate pagini; 3) Aratati ca vreti sa rezolvati toate nedumeririle clientilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.