NU NE PLACE ! Asta e parerea generala care circula pe forumuri si pe bloguri pentru noul logo de la Yahoo!
„Ne-am dorit un logo care să rămână apropiat de originile noastre : fantezist, violet, cu semnul exclamării, dar care să reflecte evoluţia produselor noastre”, a tinut sa precizeze directorul de marketing al Yahoo!, Kathy Savitt.
Schimbarea logoului face parte dintr-o serie lunga de actiuni menite sa rebranduiasca marele grup. Aceasta miscare vine dupa alte revigorari de imagine, toate sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
Peste 1,2 miliarde USD a cheltuit Grupul Yahoo! Inc. pentru a nu fi eclipstat de puternicul Google. S-au cumparat peste 20 de start-up-uri. Recent s-a cumpărat IQ Engines, o aplicaţie de recunoaştere a imaginilor pe care o va folosi pentru îmbunătăţirea serviciului său de fotografii Flickr. Yahoo! a cumpărat si browser-ul Rockmelt şi platforma de comerţ electronic Lexity. La începutul lunii iulie, Yahoo! a anunţat că a cumpărat compania Qwiki, care dezvoltă o aplicaţie ce te ajuta să realizezi propriile filme cu ajutorul fotografiilor. În luna mai, Yahoo! a anunţat că va prelua Tumblr, serviciu care găzduieşte 108 milioane de bloguri, pentru 1,1 miliarde de dolari, după cum a relatat la momentul respectiv Bloomberg. Tranzacţia urmează să fie finalizată în a doua jumătate a anului 2013, conform unui comunicat al Yahoo!Inc.
Per total se urmareste creşterea atractivităţii Yahoo! pe piaţa publicităţii online, pe care concurează cu Google şi Facebook.