Reteaua de socializare va introduce spoturi publicitare video în pagina „Noutăţi” , cu scopul de a obţine o nouă sursă de venit de la advertiseri.
Noile spoturi video vor apărea din iulie pe principala pagină. Primul clip va rula automat fără sunet. Userul va avea posibilitatea de a activa sunetul sau de vizionarea altor spoturi situate mai jos pe pagină.
Analistul Brian Wieser de la Pivotal Research crede că rularea automată a clipurilor sau o altă formă de vizionare „forţată” ar putea deranja.
Costul pe care Facebook va percepe puţin peste 20 de dolari la mia de spoturi video livrate, indiferent dacă utilizatorii vor activa sau nu conţinutul audio, au declarat pentru Financial Times surse apropiate Facebook.
Aceste spoturi vor dura 15 secunde, iar Facebook se va asigura că reclamele de la branduri rivale puternice nu vor rula în aceeaşi zi. Companiile participaNTE la faza iniţială a proiectului Ssunt clienţi importanţi ai Facebook, precum Unilever, Nestle, Ford, Diageo, American Express şi Coca-Cola.
Preţul perceput de Facebook pentru spoturile video este mai scăzut faţă de tarifele practicate de televiziunile din SUA.