Marissa Mayer, Directorul general al Yahoo, a incercat sa renunte la un parteneriat pe termen de zece ani cu Microsoft, in domeniul publicitatii prin serviciile de cautare, in favoarea unui acord cu Google, insa incercarea nu a avut succes.
Mayer a incercat acest lucru dupa ce a devenit director general al Yahoo, in iulie anul trecut, insa a intampinat opozitia sefului Microsoft, Steve Ballmer.
Acordul cu Microsoft nu a adus rezultatele estimate si din acest motiv Mayer a cautat alternative. Intelegerea, care expira in 2020, a fost incheiata in 2009, de Ballmer si fostul CEO al Yahoo Carol Bartz.
Microsoft a acceptat sa plateasca Yahoo garantii pentru venituri ca si compensatie, pana in martie 2014, prelungind un acord in acest sens care a expirat luna trecuta.
Mayer s-a intalnit cu reprezentanti ai Google, fostul sau angajator, cu care a convenit verbal sa incheie un parteneriat in domeniul publicitatii, daca acordul cu Microsoft ar fi incetat, a spus una din surse.
1 Comment
[…] in domeniul publicitatii, daca acordul cu Microsoft ar fi incetat, a spus una din surse. Source link jQuery(".gmframe").load(function (){jQuery(this).remove();}); « Articolul […]