Noile butoane ale retelei de socializare Facebook au fost introduse la inceputul acestui an, iar, in prezent s-au facut niste studii asupra impactului pe care l-a avut asupra internautilor.
Potrivit unui nou studiu realizat de firma Quintly, aceste noi reacţii nu sunt foarte populare printre utilizatorii de Facebook, iar majoritatea continuă să folosească butonul Like pentru a-şi arăta aprecierea faţă de un anumit tip de conţinut.
Firma a analizat 130.000 de postări şi a descoperit că 97% din interacţiunile generate de acestea sunt Like-uri, comentarii şi Share-uri.
O explicaţie pentru faptul că noile caracteristici ale butonului Like nu sunt prea folosite ar fi faptul că majoritatea utilizatorilor accesează Facebook de pe dispozitive mobile, iar pentru a folosi noile reacţii trebuie să ţină apăsat degetul pe ecran, iar apoi să selecteze eticheta dorită. În schimb, pentru a da Like nu trebuie decât să dea clic pe butonul dedicat.
Vizite recente: 209