Facebook modifica fluxul de continut

Fa-ti testul Google cu ocazia de Ziua Pamantului
22/04/2015
Toshiba a realizat o receptionera-robot
22/04/2015

Facebook modifica fluxul de continut

Facebook vine cu modificari in privinta continutului pe care il promoveaza. Pana acum eram obisnuiti cu un continut abundent format din mesajele brandurilor sau ale paginilor detinute de diferite companii, acestea fiind promovate pana de curand de reteaua de socializare aducandu-le in prim plan. Acest tip de filtrare al continutului a suferit modificari si, in prezent, prioritate il au prietenii tai si postarile acestora.

In urma acestor schimbari s-a vizat mentinerea a trei reguli stricte pentru a oferi un continut adecvat si organizat.
Inainte de toate, Facebook nu va mai promova afisarea de articole multiple postate de o singura sursa. In cazul in care utilizatorul are putini prieteni si, implicit se va lovi de o lipsa de continut divers, Facebook va servi continutul relevant, indiferent daca sunt afisate mai multe articole consecutive de la acelasi prieten.

O alta norma adoptata consta in faptul ca cei care au liste de prieteni vaste, articolele personale au prioritate fata de articolele publicate prin intermediul altor servicii, aplicatii sau pagini, in acest fel se incearca o directionare asupra atentiei fata de utilizatori si nu fata de branduri.

O ultima schimbare este data de postarile care apar in urma unui like sau comentariu din partea prietenilor din lisa pentru o anumita postare publicata pe o pagina pe care nu o urmaresti vor fi mai putin proeminente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.