De cativa ani se vehicula faptul ca Facebook va lansa un buton oponent celui de „Like”. Desi, initial acestea au fost negate sustinandu-se ideea ca un buton de „Dislike” ar putea fi interpretat ca avand conotatii negative si ca ar putea incita la violenta. Insa, de curand Mark Zuckerberg, CEO al companiei Facebook, a anuntat ca va exisa un astfel de buton insa nu va avea denumirea de „Dislike” si scopul acestuia va fi de a oferi utilizatorilor posibilitatea de a-si exprima empatia fata de un anumit subiect.
Pana in prezent singurele intereactiuni direct cu o postarea pe Facebook erau „like”, „sare” si „comment”. Un „like” oferit in cazul unei tragedii nu este tocmai genul de feedback pe care ne-am dori sa il oferim, iar Facebook va incerca sa ne ajute sa expirmam tristetea in alt fel folosind noul buton. Inca nu a fost confirmat un nume pentru acest buton si nici o data la care il vom putea testa. Conform surselor, se pare ca un nume care a fost luat in calcul pentru acest buton ar fi „sorry”, insa in prezent nu exista niciun fel de comentariu oficial cu privirea la acest aspect.