Tragem linie , iar in 2013 o luam de la capat. Pe 3. Ianuarie.
A fost un an cu multa implicare, atat pe plan intern, dar mai ales extern.
Colegi noi, forte noi. Clienti atat cu orientari largi, dar si navigatori online precipitati in transformarea viselor in afaceri cu spectru online. Daca pentru piata externa , cerinta majora s-a transat detasat in crearea de siteuri cu scop de monetizare a traficului, pe planurile mioritice lucrurile au stat putin diferit.
Cele mai cerute siteuri in 2012 au fost clar, cele de prezentare. Saloanele de infrumusetare, alaturi de clinicile medicale au fost cele solicitate afaceri care si-au dorit prezenta in mediul online printr-un site web.
Nu au lipsit nici micii mestesugari, care au constientizat ca detinerea unui magazin online implica mai putina munca, mai putina bataie de cap si castig mai mare intr-un timp mai scurt.
In topul cerintelor de siteuri si-a facut loc si dorinta de a copia idei de succes, fie ca este vorba de siteuri de anunturi, fie ca vorbim de siteuri de cupoane de reduceri, siteuri de licitatii sau siteuri cu locuri de munca.
Concluzia care se poate trage la fine de an evidentiaza in mod cert un element : romanii importa idei online din tarile cu economie bogata, vor sa tina pasul cu Vestul sau cu USA . Cei din Diaspora au puterea financiara mai mare , sunt dispusi si cred in potentialul financiar al online-ului, iar investitorii externi … ei bine , investitorii zic si fac. Si o fac bine. Si ne mandrim ca am pus si noi umarul la atingerea telurilor lor.