Brandurile cele mai valoroase din lume

Mark Zuckerberg pregateste o noutate despre Facebook
21/09/2012
Noul loc de munca al hackerului care a spart softul NASA
21/09/2012

Brandurile cele mai valoroase din lume

Potrivit unui top realizat de site-ul www.eurobrand.cc:

Apple este cel mai valoros brand din lume. Este evaluat la 100.239 de miliarde de euro.

Pe locul 2 este Coca Cola Company, evaluata la 59.978 de miliarde de euro

Pe locul 3 este Microsoft, evaluat la 53.973 de miliarde de euro.

Primele zece dintre cele mai valoroase branduri din lume sunt in Statele Unite ale Americii.

LVMH este cea mai valoroasa firma din Europa. Este evaluata la 34.306 de miliarde de euro (ocupa locul 14 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume).

Pe locul 2 este Vodafone, cu o valoare de 28.578 de miliarde de euro si de brandurile din portofoliul AB INBEV, cu o valoare de 28.021 de miliarde de euro.

China Mobile, firma a carei portofoliu de branduri se ridica la 43.983 de miliarde de euro (ocupa locul 11 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume) ramane pe prima pozitie in Asia.

Gerhard Hrebicek, directorul executiv al eurobrand si presedintele Institutului European de Branduri, a facut un sumar al celor mai recente constatari:
– Crestere medie +5%: cele mai valoroase brandurile inregistreaza cresteri de pana la +43.9%;
– Apple inregistreaza cea mai mare crestere (+43.9%) iar HP se depreciaza (-28.3%);
– Volkswagen Group, cea mai valoroasa corporatie din Germania, se bucura de cea mai mare crestere din Europa, si anume +26,7%;
– Novartis, al doilea cel mai mare brand din Elvetia, are o crestere de +20,2%;
– Samsung (+39%) inregistreaza cea mai mare crestere din Asia.

Europa este “continentul bunurilor de consum” si este lider in “branduri longevive”, America de Nord renumit in domeniul IT& Tehnologie – reprezentand “business-ul noilor branduri”, potrivit eurobrand.cc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.