Cea mai recenta versiune iOS 8.3 permite instalarea aplicatiilor fara introducerea parolei AppStore
25/03/2015
Aplicatia care contorizeaza consumul masinii
25/03/2015

Facebook negociaza cu branduri mari din media

Facebook tocmai a facut un anunt surprinzator, respectiv faptul ca negociaza cu cel putin sase companii media, printre care The New York  Times, BuzzFeed si National Geographic, pentru gazduirea pe platforma online a continutului acestor institutii de presa, utilizatorii nemaifiind obligati sa dea click pe un link pentru accesarea articolelor.

Pe parcursul a mai multor luni, site-ul de socializare Facebook a purtat mai multe negocieri pe care a dorit sa le pastreze secrete cu cel putin sase companii de media referitor la publicarea continutului creat de acestea direct pe platforma online, fara ca utilizatorii sa mai fie nevoiti ca atunci cand vor sa acceseze continutul sa mai fie trimisi catre un site extern.

Facebook intentioneaa sa demareze testele privind noul format in urmatoarele luni, potriviti declaratiilor a doua surse implicate in discutii. Pentru inceput, parteneriatul va fi semnat cu The New York Times, BuzzFeed si National Geographic, dar este posibil ca si alte institutii media sa se alature, discutiile fiind in desfasurare.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *